Zawieszenia do ATV to dział gdzie Öhlins proponuje budowę indywidualnych zawieszeń do konkretnego pojazdu gdzie wahacze, rama oraz inne elementy uległy zmianie w trakcie przygotowania pojazdu do sportu. W fazie końcowej powstają amortyzatory, które zaspokoją potrzeby najlepszych zawodników. Amortyzatory budowane są na sprawdzonej konstrukcji dwururowej TTX30. Jest to najwyższy model jaki jest oferowany a zarazem najbardziej wydajny i sprawdzony w każdych warunkach na całym świecie. Inżynierowie
opracowali je na podstawie długoterminowych testów na torach wyścigowych co pozwoliło na znalezienie optymalnych parametrów i ustawień. Pierwszym krokiem po stworzeniu amortyzatorów TTX 30 było sprawdzenie ich w ekstremalnie trudnych warunkach. Firma współpracowała z najbardziej utalentowanymi kierowcami jak Pat Brown w amerykańskim WSPA czy Bill Ballance w GNCC. Taka współpraca zaowocowała zebraniem dodatkowych istotnych informacji na temat ustawień i funkcji amortyzatorów, tak aby każdy z nabywców niezależnie od przeznaczenia był z tego produktu zadowolony. W obecnym czasie większość zawieszeń jest z przeznaczeniem sportowym. Posiadamy gotowe aplikacje w różnych specyfikacjach do Hondy TRX 400 EX, Yamahy Raptor 700, Yamahy YFZ 450/ YFZ 450 R, Suzuki LTZ 400, Kawasaki KFX 450, Polaris RZR 800/900/1000 i wiele innych.
Poza budową amortyzatorów oferujemy pełen serwis i doradztwo, zmianę charakterystyki, pełen zakres napraw i adaptacji.
Technologia TTX, oparta na konstrukcji dwururowej.
Całkowicie zbalansowany ciśnieniowo dla zachowania stabilnej pracy w czasie długich obciążeń.
Brak kawitacji.
Wydajna regulacja siły tłumienia odbicia.
Wydajna regulacja siły tłumienia dobicia.
Szeroki zakres regulacji.
W pełni niezależne od siebie regulacje.
Możliwość szybkiej zmiany charakterystyki.
Precyzyjna regulacja.
Szerokie możliwości adaptacji w zależności od ramy, wahaczy, dyscypliny.
Dostępność szerokiej gamy sprężyn.
Możliwość przebudowy w razie zmiany wyposażenia pojazdu.