Amortyzatory na bazie TPX44 i TTX44 zostały zaprojektowane, dostosowane i przetestowane do specyfiki rajdów w autach typu Subaru Impreza STi oraz Mitsubishi Lancer Evolution grupy N i R4. Również bardzo popularne w coraz liczniejszej klasie samochodów Proto bazujących na układzie zawieszenia McPherson / Amortyzator o montażu eye-eye lub stud-eye.
Konstrukcja TPX44 to McPherson twin-piston z tłokami 44mm oraz 3st. regulacją – 1st. regulacja tłumienia odbicia oraz 2st. regulacja tłumienia kompresji.
Konstrukcja TTX44 to amortyzator twin-tube z tłokiem 44mm oraz 4st. regulacją. Regulacja tłumienia odbicia w wałku głównym jest wspomagana drugą precyzyjną regulacją w głowicy oraz podwójną 2st. regulacją tłuimienia kompresji.
Oba modele są w pełni zbalansowane ciśnieniowo co eliminuje ryzyko kawitacji, a zastosowanie nisko ciśnieniowego zaworowania, obniża tarcie wewnątrz amortyzatora do minimalnie niskiego poziomu.
Kolumna McPherson TPX44 (Przód)
44 mm twin piston (Przód)
PDS (Progressive Damping System) (Przód)
3st. regulacja tłumienia, 1st. odbicie i 2st.kompresja (Przód)
TTX44 Twin Tube (Tył)
44 mm single piston (Tył)
PDS (Progressive Damping System) (Tył)
4st. regulacja tłumienia odbicia w wałku głównym wspomagana drugą precyzyjną regulacją w głowicy oraz podwójną 2st. regulacją tłumienia kompresji.