Amortyzatory TPX/TTX już udowodniły najwyższą skuteczność w najbardziej wymagających warunkach w jakich można się ścigać. Bezkompromisowa seria Rally Cross oraz czołowi producenci WRC,R5 R3 i R2 i zespoły rajdowe od lat w pełni polegają na tych znakomitych amortyzatorach. Ciągły rozwój naszej technologii i podążanie za ewolucją samochodów rajdowych, utrzymuje nasze amortyzatory na najwyższym stopniu zaawansowania.
Konstrukcja TPX44 to McPherson twin-piston z tłokami 44mm oraz 3st. regulacją – 1st. regulacja tłumienia odbicia oraz 2st. regulacja tłumienia kompresji.
Konstrukcja TTX44 to amortyzator twin-tube z tłokiem 44mm oraz 4st. regulacją. Regulacja tłumienia odbicia w wałku głównym jest wspomagana drugą precyzyjną regulacją w głowicy oraz podwójną 2st. regulacją tłuimienia kompresji.
Oba modele są w pełni zbalansowane ciśnieniowo co eliminuje ryzyko kawitacji, a zastosowanie nisko ciśnieniowego zaworowania, obniża współczynnik tarcia wewnątrz amortyzatora do minimalnie niskiego poziomu.
Na bazie Ohlins TPX44 /TTX44 możemy indywidualnie zbudować amortyzatory do praktycznie każdego auta rajdowego lub Rally-Crossowego. Skontaktuj się z nami aby skonsultować szczegóły na temat amortyzatorów do Twojego projektu.
Design 44 mm Twin Piston (TPX)
Design 44 mm Twin Tube (TTX)
Zbiornik zewnętrzny
Łożyskowanie WRC
DRC Dynamic Rebound Control / DCC Dynamic Compression Control
SDR – Stroke Dependant Rebound
3st. regulacja tłumienia (TPX)
4st. regulacja tłumienia (TTX)
Kolumna McPherson (TPX)
Amortyzator konwencjonalny (TXX)
W pełni zbalansowane ciśnieniowo
PDS (Progressive Damping System)